Olen tutustunut useisiin erilaisiin tuotteisiin, joiden koen olevan hyviä matkailuyrittäjille ja verkkokaupan ylläpitäjille.
Palvelusalkussani on tuotteita, joiden ominaisuudet ovat majoitusammattilaisen arkea. Tuotteissa on tärkeää käyttöä avustavat ominaisuudet, kustannustehokkuus, toimivuus ja mielellään kotimaisuus.
Olen itse niitä käyttänyt ja tutustunut myös osaan niiden tekijöistä. Osaan siis käyttää niitä !
Osaamistani tuotteista tein oheisia esimerkkejä, joiden käyttö tulee lisäämään asiakaskysyntää ja -tyytyväisyyttä merkittävästi.

Teemme yrityksellesi Johku-järjestelmän.

Ensin kartoitamme yrityksen toiveet ja tarpeet.
Laadimme tarjouksen kartoituksen perusteella.
Veloitusperusteemme on tunti- tai pakettiperusteinen.
Annamme kurssitusta käytöstä.
Tarvittaessa teemme  sopimuksen ylläpidosta ja puhelinneuvonnasta.

Koulutusta ja kursseja

Tarjoan koulutusta näistä tuotteista ja myös opastan niiden käyttöönottoon.
Sopimusasiakkaille tarjoan puhelintukea.
Järjestän kursseja ja opastusta henkilökohtaisesti majoitus- ja kokous ammattilaisille sekä ohjelmapalveluiden tuottajille.
Se voidaan toteuttaa joko omana opastuksena yhdelle henkilölle tai koulutuksena ryhmälle

– Näin helppoa sen on –

Tuotteet


Majoitusyrityksen perusjärjestelmä – Johku

Johku on kotimainen työkalu, aina mukanasi kulkeva järjestelmä, jonka avulla voit myydä palveluja ja tuotteita sekä seurata liiketoimintasi kehitystä. Yhdessä vahvojen kumppanien kanssa Johku mahdollistaa tehokkaan kaupankäynnin.
Johku toimii pilvipalveluna ja hinnoittelu perustuu maksutapahtumista kerätystä provisiosta.
Toimin Johkun kumppanina ja asiantuntijana Varsinais-Suomessa.
Tästä voit katsoa Johkulla toteutettua kauppiaiden ristiinmyymntimallia.

Myyntikanavat

Tuotteiden ja palveluiden myyntipaikka voi olla henkilökohtainen myynti, verkkosivu, verkossa toimivat hotellisivustot Booking.com, Airbnb, GoFinland.fi (Alma Media), Expedia (mm. hotels.com, trivago.com). Tilaus tapahtuu mm. puhelimella, sähköpostilla tai verkkokaupan tapahtumana.
Siis mitä enemmän käytät myyjiä (myyntikanavia), sitä suuremmalle joukolle potentiaalisia asiakkaita tieto palveluistasi leviää.

MyAllocator ja Bokun

Myallocator on kanavahallintajärjestelmä, jonka avulla mahdollistetaan majoitustuotteiden saatavuuden ja hintojen synkronointi Johkun ja toisen myyntikanavan (esim. Booking.com) välillä. Näin voit myydä majoituskohteitasi monessa kanavassa samanaikaisesti ilman pelkoa huoneiden tai mökkien kahteen kertaan varaamisesta samalle ajanjaksolle.

Kauppapaikka

Tuotteiden ja palveluiden myyntipaikka Johkussa ja internetissä. Voit myydä tuotteita myös ristiin eri Johku kauppiaiden kesken.

Tuotteiden hallinta

Tuotteiden ja palveluiden määritys ja hinnoittelu kauppapaikassa.

Maksutavat ja -välittäjät

Käteinen
Ennakkolasku
Lasku
Maksuvälittäjänä Bambora PayForm
Maksuvälittäjänä Stripe
Maksuvälittäjänä Paytrail
Maksuvälittäjänä Checkout
Pmaksunvälittäjänä PayPal

Myynti, sen toteutus ja hallinta

Tuotteiden ja palveluiden ostojen ja varaamisen hallinta verkossa.

Raportointi ja tilastointi

Erilaiset raportit ja tilastot kuuluvat Johkun ominaisuuksiin.

Viestintä

Automaattiset tilausvahvistukset, muistutukset ja jälkimarkkinointi.

POS Pilvipohjainen kassajärjestelmä

iZettle kassajärjestelmä mahdollistaa tuotteiden syötön pilvipalveluun ja kuitin tulostuksen maksajan sähköpostiin. iZettle toimii verkossa ja tarvitset puhelimen tai tabletin käyttöä varten.

Johkussa POS on toteutettu integroituna Johkun sisään ja soveltuu myös suurten tapahtumamäärien myyntiin esimerkiksi elokuvateatterit tai konsertit. Pankkipäätteenä on joko Johkuun integroitu pankkipääte tai pienissä tapahtumamäärissä ulkoinen kortinlukulaite (esim. iZettle tai Sumup).

WordPress

WordPress ohjelmistoalustalla voit tehdä omat sivustot ja ylläpitää niitä itse.

Laatukäsikirja

Laatukäsikirjassa on kirjattu ylös kaikki ne yrityksen tekijät, jotka vaikuttavat tuotteen laatuun. Näitä ovat mm. asiakkaat, talous, palvelut ja tuotteet, henkilökunta, infra jne. Yrityksen päivittäistä toimintaa seurataan säännönmukaisesti yrityksen henkilökunnan yhteisesti tekemän käsikirjan mukaisesti. Korjaukset laatukäsikirjaan tehdän yleensä vuosittain tai nopeamminkin tarpeen niin vaatiessa.